Ο διαγωνισμός που είχε προκηρυχθεί από το ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση του 67% των μετοχών κατέληξε το καλοκαίρι στην υποβολή τεσσάρων προτάσεων από τους εξής ενδιαφερόμενους:
- Κοινοπραξία Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.
- Κοινοπραξία Israel Shipyards Ltd – Χαλυβουργία Ελλάδος Α.Ε.
- Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.
- Mariner Capital Ltd.
Τελικά, ο έλεγχος του 67% του ΟΛΒ δόθηκε στον ΟΛΘ, ο οποίος κατέβαλε και το υψηλότερο αντίτιμο, 51 εκατ. ευρώ.
Όμως στη συνέχεια, η Goldair προσέφυγε στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών. Η εταρεία επικαλείται, σύμφωνα με πληροφορίες, παρέμβαση συμφερόντων και συγκεκριμένα υπαινίσσεται τη συμμετοχή του Εντεταλμένου Συμβούλου και Εκτελεστικού Μέλους του ΤΑΙΠΕΔ Παναγιώτη Σταμπουλίδη στο ΔΣ του ΟΛΘ.
Το θέμα είναι ότι η συμμετοχή του εντεταλμένου συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ στο ΔΣ του ΟΛΘ ουδέποτε ήταν κρυφή, καθώς και ότι η καταβολή ενός τόσο υψηλού τιμήματος (διπλάσιου από εκείνο της Goldair, εν προκειμένω), δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί ύποπτη ως προς οτιδήποτε.
Συνεπώς, έχουμε μία κλασική περίπτωση για το πώς μπορεί να κολλάνε και να καθυστερούν τα πράγματα, για οποιονδήποτε λόγο…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr